Regn

Vaknade Strax efter 12 idag vilket inte hör till vanligheterna, men skönt att sova ut ibland, även om jag inte kom i säng fören vid halv 4- 4 skulle jag tro. Som tur var regnar det ute så då gör det inte så mycket att jag sovit bort halva dagen. Hade planer på att plocka kantareller idag med Miha men blir nog inte så mycket av det för ingen av oss är så sugna på att gå t och plocka när det regnar, ska tydligen regna hela dagen med:( får se vad man hittar på idag då. Är ju inte sådär jättelockande att gå ut i detta vädret. Ska nog försöka åka iväg och träna. Kanske hya film och gotta ner sig i soffan med:) hade vart mysigt.

jaja får se vad dagen bjuder på nu måste jag iaf börja med att äta frukost

Har förresten hittat min sladd till laddaren på min lilla kamera så nu kan jag ta lite mer foton igen. den har vart borta i säker 3-4 månader så nu har jag lite lättare att ta bilder igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0